Tema: Re: Alkoholis
Autorius: Ruta
Data: 2012-02-22 21:58:28
Visiškai teisingai - laikas parodys :)

Tik nesuprantu, kodėl tu pyksti - juk iš principo niekas neprieštarauja
nuomonei, kad psichinio poveikio preparatais daroma ir daug verlso, ir
yra piktnaudžiavimo, ir bapkių darymo. Ir kritiškas požiūris čia labai
reikalingas. Tačiau remiantis tuo teigti, kad psichinių ligų ir
sutrikimų NĖRA iš viso - nu ką aš žinau...