Tema: Re: Alkoholis
Autorius: ALORA
Data: 2012-02-22 22:01:57
nei tu žinai, kas ten buvo, nei pasakok. Vokietijoje irgi daug tokių istorijų staiga iškyla, nes taip formuojama visuomenės nuomonė.

aš turiu nemalonumo stebėti, kaip per 5 metus iš moteriškės su tam tikrom gyvenimo problemom (ne kažkokiom ypatingom, bet
nemaloniom) su vaistukais nuo 'depresijos' pasidarė psichinis ligonis, kuris gerai tabletę, kad užmigtų, geria tabletę, kad
prabustų, dar 3 rūšių nuo įvairaus pobūdžio gyvenimo problemų, kurios gali ištikti dieną. Per paskutinius metus ėmė atsisakinėti
kepenys ir inkstai, gydytojai bando antidepresantus apmažinti ir skirti kitus vaistus dėl organų sunaikinimo, bet tada moteriškė
nebegali susitvarkyti su savo sudėtinga dienotvarke (darbą jau metė) ir grasina nusižudyti. Prieš 5 metus, kai ištiko didžioji
nelaimė (paliko diedas), minčių apie žudymąsi nebuvo. Buvo normali reakcija, kol ji staiga nenusprendė, kad diedą grąžinti gali
psichologas.
Kadangi matau ją tik kelis kartus į metus, gerai galiu pastebėti asmenybės degradavimą. ir todėl su visiška atsakomybe galiu
pasakyti, kad jeigu galėčiau rinktis, aš rinkčiausi vėžį. Nes nuo vėžio yra šansų pasveikti