Tema: Re: Alkoholis
Autorius: lllll
Data: 2012-02-22 10:55:24
O man va įdomu, kodėl tą tikrąją depresiją sulygini su alkoholizmu ir
narkomanų? Alkoholį ir narkotikus žmogus pasirenka vartoti, depresija labai
gali būti dėl smegenų neurochemijos sutrikimų, ir nieko bendro neturėt su
žmogaus veiksmais, aplinka, gyvenimo sąlygomis ir pan.... Gal tada prie to
paties priskiriam ir diabetikus, "striumininkus" ir pan. - juk ten taip pat
tik dėl kažkokių medžiagų pusiausvyros sutrikimų...

lllll

"ALORA"  wrote in message news:ji2801$bkt$1@trimpas.omnitel.net...

pastebėjau keistą tendenciją, kad visi labai uoliai puola padėti alchašams,
narkašiams, depresantams, bet ne tikrai sergantiems
žmonėms ar žmonėms, kurie pagalbos nusipelnė. Aš irgi palikčiau užlenkti.
Jei išsikapstytų, gal kokias išvadas padarytų. Nauda
visuomenei ir artimiesiems :)