Tema: Re: Alkoholis
Autorius: lllll
Data: 2012-02-22 11:32:09
Dėl to sutinku, tik kaip sakau, sulygint nereikėtų... alkoholizmas,
narkomanija, sakyčiau net rūkymas yra priklausomybių ligos, ne visai tas
pats...

lllll

"A&G"  wrote in message news:ji2ar4$eqn$1@trimpas.omnitel.net...

aisku alkocholio nieks per prievarta gerklen nepila, tik stai vieni
uzsikabliuoja, o kiti ne, nors suvartojamas kiekis ir vartojimo daznis is
pradziu buna vienodas
o kas nera susidures su depresija, ko gero sunkiai supras kokia tai sudina
liga