Tema: Re: Alkoholis
Autorius: ALORA
Data: 2012-02-22 12:11:04
todėl, kad tos 'neurochemijos' pakitimas yra pasekmė, o ne priežastis. Tas, kas turi galimybę sau leisti depresuoti, sutrikdo visą
savo organizmo veiklą ir patenka į užburtą ratą. Tad vienintelis kelias iš depresijos- liautis depresuoti, o ne ryti vaistus, kurie
dar labiau viską sutrikdo.

Diabetas yra daugialypis. Yra daugybė diabetikų, kurie irgi savo diabetą sąmoningai užsidirbo. Jie netgi gali pasistengę jo
neturėti. Bet jie to nedaro, o pradeda ryti vaistus. Tokius drąsiai galima priskirti tai pačiai rūšiai.