Tema: Re: Spaudimo matuoklis
Autorius: Pi.
Data: 2012-01-20 12:52:40
186/95 32m.
jaunysteje sportavau stangineje, krepsinis ir pan. paskutiniu metu tik karta
savaitej krepsini..
kas del ekstrasistoliu.. tas kurias uzfiksavo EKG, sake nieko rimto.. nors
kai tyriausi kraujagysles einancias i galva, tai gydytoja sako ogo, viena po
kitos ekstrasistole.. mars pas kardiologa.. o tie.. tipo viskas gerai, na
jei tiksliau tai pirma nuomone buvo labai blogai, kita viskas gerai..
pasirinkau antraja:) .dabar galvoju ar verta trecia nuomone isgirst..