Tema: Re: Spaudimo matuoklis
Autorius: CatBlack
Data: 2012-01-19 16:09:25
Tavo amziuje nera ko noret, kad zemas butu... Ir organizmas adaptuojasi po truputi, del to nieko nejauti, kad aukstesnis negu iprasta.

"Sigitas" <sigbart@takas.lt> wrote in message news:jf93vi$quk$1@trimpas.omnitel.net...
Tarp kitko, mano "normalus" 155/105, bet kartą pasimatavau grįžęs iš
darbo(net kelis kartus...) - buvo 194/128...
Nieko nejaučiau - nei galvos nei sprando neskaudėjo... taip ir insulto
netyčia galima sulaukti...
Ar būna ir kitiems, kad esant žymiai padidėjusiam spaudimui nieko
nejaustų(jokių simptomų)?
PS. vaistus naudoju (su jais pasilaiko apie 150/100

"ALORA"  wrote in message news:jf93g3$q5k$1@trimpas.omnitel.net...

šiaip tai, jei kraujospūdis matuojamas ne dėl išsidirbinėjimo, pravartu jį
nusinešt patikros metu pas gydytoją ir sulyginti rodmenis