Tema: Re: Spaudimo matuoklis
Autorius: ALORA
Data: 2012-01-19 16:58:29
Insulto greičiausiai nesulauksi, nebent infarkto. Kraujospūdį reikia matuoti 10 min. pasėdėjus ir pusvalandį nerūkius, tik tada gali
gauti kažką reiškiantį rezultatą. kad judant kyla kraujospūdis, tai normalu, bet va po pauzės turi būti tinkamas. Kad nejauti
skirtumo - jeigu ilgą laiką gyveni su padidėjusiu kraujospūdžiu, jo ir nejausi. Bet jis tykiai daro savo juodą darbą

Pagal tavo kraujospūdį atrodo, kad matuojies visada po krūvio?