Tema: Re: Spaudimo matuoklis
Autorius: ALORA
Data: 2012-01-20 10:12:15
o ką aš žinau :) Statistiškai - kai sistolinis (širdies darbo) žemesnis nei 100, o diastolinis (širdies ramybės fazės) žemesnis nei
60. Gali pasiskaitinėti apie hipotoniją/hipotenziją. Dabartiniame medicinos žinojimo lygyje per aukštas spaudimas net ir be simptomų
yra liga, per žemas be simptomų - ne. Jeigu yra simptomų, bandoma kažkaip lengvinti juos, bet kraujospūdžio kelti tikrai nieks
nekels. Juolab, kad tavo yra statistiškai normalus. Bet suprantu tamstos nerimą :)
Pas mane toks KS dar vadintųsi aukštas :)