Tema: Re: Spaudimo matuoklis
Autorius: Pi.
Data: 2012-01-19 18:56:45
prie to pacio:)
karts nuo karto pasimatuoju ir pulsas buna didesnis,t.y. ~80 (ramybes
busenoj).. kartais net ~100 ir tai buna tikrai ne po kruvio.. keleta kartu
dare EKG, tai gydytoja sako: ai, tai turbut jaudiniesi labai dabar.. nors
nesijaudinu:)
ar eit pas kita kardiologa ? ar tikrai nurasyt viska jauduliui, nors namie
nesijaudinu:)