Tema: Re: Spaudimo matuoklis
Autorius: Pi.
Data: 2012-01-20 10:57:59
kraujospudis geras.. ~130/80
as kaip suprantu, tai nera gerai kai sirdis 1.5 ar net 2 kartus dazniau
susitraukineja.. greiciau devisi ar ne?:)
ekg is principo gera.. buvo keletas ekstrasistoliu, bet jos priesskilvelines
(ar pan.), tai tipo irgi nekreipe demesiaus.. tiesa viena echoskopuotoja tai
pribure oj oj oj.. tipo sirdis padidejusi, issipletusi, ekstrasistoles ir
pan.. issiganda nulekiau pas kita kardiologa.. tas sako ramiai, nieko cia
nera.. gyvenk ramiai.. bet pulsas tas man vistiek nepatinka, kartais net
miegant prabundu, nes sirdis tabaluojasi.. nesinori eit ieskot ligu, bet
nesinoretu ir uzleist, jei istiesu kazkas cia negerai..