Tema: Re: Chlamidia - reik patarimo
Autorius: Tomas
Data: 2011-12-06 20:31:01
"Ruta" <rutapeter@online.de> wrote in message news:jbcotg$2q6$1@trimpas.omnitel.net...

> Moralės normas sugalvojo ne kažkas konkrečiai - moralės normos yra senos
> kaip pasaulis ir jos BŪTINOS, jeigu nori turėti funkcionuojančią
> visuomenę.

Visuomene sudaro keli procentai netinginciu mastyti zhmoniu, ir kokie 90 % - avinu ir aveliu, kuriems pasaulis sugrius, jei ish ju atimsi morales normas, istatymus, vada-cara, kuris rodo krypti bei gyvenimo tiksla, ish ju liks nebe visuomene, o plastilinas, pelke. Tai vat tokiems ir BUTINOS tos morales normos. Man - o ash pagalvoti megstu savo galva :)

> Toks individas yra pavojingas visuomenei. Sakysi,
> koks man pavojus, jei tu kiekvieną, sužadinusią tavo aistrą, stengies
> nusitempti po krūmų? Iš pirmo žvilgsnio, kaip ir jokio, bet... O kur
> garantija, kad kada nors tavo aistra neįsiplieks mano asmeniniam turtui,
> arba kažkuo tave taip supykinsiu, kad tu, nebevaldydamas aistrų, trenksi
> kirviu man per galvą? Juk, "kai tau patinka, tu visai nelinkęs laikytis
> [moralinių normų]"?

Matai. Man igyvendinti tas aistras kurias ishvardyjai trukdo mano nuostata "nekenkti kam nors".