Tema: Re: Chlamidia - reik patarimo
Autorius: angaras
Data: 2011-11-24 12:35:31
Tai daugumos nuomone kaip suprantu butu kad yra pakankamai
didele tikimybe, kad Chlamydia trahomatis IgG 1:100 situacija
as gavau ne lytiniu keliu? Kaip sakiau, nei vaginalinio, nei oralinio, nei
jokio
kitokio sekso su niekuo kitu isskyrus savo zmona gyvenime iki
siol neturejau, draugavom nuo mokyklos.