Tema: Re: Chlamidia - reik patarimo
Autorius: Tomas
Data: 2011-12-02 21:49:09
Poreikis yra toks: kartais gyvenime pasiseka sutikt tokia moteri, su kuria jauti nenumaldoma tarpusavio trauka, aistra. Aistra, kaip ir kiti geri dalykai zhemeje - anksciau ar veliau praeina, nematau priezhasciu neishnaudot gyvenimo siulomu bonusu, o kas gali stabdyt mane, santuoka..? O ka santuoka..? Jeigu kazhkadaise kryzhiuociai su ugnim ir kalaviju atneshe kokia tai Romos popieziaus geraja naujiena ir morales norma, kad santuokoj esantiems reikia pistis tik viens su kitu iki smerties, tai kuo ash cia detas..? Kas man ta monogamija, jei pamatau zhavia butybe, ji mane pamato, ir sugebam pasidziaugt viens kito teikiamais malonumais..? Tai yra smagu, grazhu, malonu, ir nuo to gyvenimas tik shviesesnis. O visokiu morales normu ir dogmu - visur yra, ale kai man patinka, ash visai nelinkes ju laikytis, tegu ju laikosi tie, kas jas sugalvojo. Svarbu kitiems nekenkt, man tokia yra svarbiausia morales norma. Chlamidijos ar kiti ropliai su shia morales norma nedraugauja, sutinku, ale kad nebe viduramzhiai jau dabar, yra ir tam tikros informacijos apie tai, ir vaistuku, ir netgi viena kita apsisaugojimo priemone.