Tema: Re: Chlamidia - reik patarimo
Autorius: Ruta
Data: 2011-11-28 01:34:35
Ne pavydas, o visų pirma moteriškos (!) psichologijos žinojimas. Ir
gyvenimo patirtis, man sakanti, kad reikalas  - jei tai ne vienkartinis
paslydimas užsižiūrėjus į ilgas ausis ir dėl to per toli išsisvėrus pro
langą, MAN asmeniškai gali būti pavojingas. Nes iš principo galimi tik
du variantai:
A) ta su ilgom ausim yra prostitutė - tokiu atveju, 1) tik laiko
klausimas, kada ir kodėl užsirausi ant tokios, kuri pasidalins
gyvūnėliais, ir gerai dar, jeigu lengvai gydomais 2) tai DAUG kainuoja,
šiuo atveju - finansiškai.

B) ta su ilgom ausim "normali" moteriškė, tegu ir (tarkim) deklaruojamai
laisvesnio požiūrio į seksą; tada 1) anksčiau ar vėliau ji pradės
nebesitenkinti "greitukais" per pietų pertrauką ar savaitgalio
"komandiruotėmis" kas keletą mėnesių 2) tai vėlgi kainuoja, šiuo atveju
daugiau laiko ir nervų.

Čia taip ekstremaliai paryškinus, gyvenime, žinoma, dažnai šitie
variantai susipina.

Nu ką aš žinau, tiek išlaidų ir mano kailiui tai turi nekenkti?!

P.S.:
1. O tai kodėl paties kailio blizgeys - tai poreikis, o partnerio - tai
jau egoizmas?
2. Skirk egoizmą nuo atsakomybės už savo gerovę - gal kam ir patogu man
ant galvos pasilipti, bet ar tikrai bet kokiomis aplinkybėmis privalau
tai leisti?
3. Nenori, netikėk, bet tas kailio blizginimas slaptomis aistromis
anksčiau ar vėliau taip sutaršo kailį, kad kitą kartą ne tik pūkai
laksto, bet ir kraujai tykšta (čia perkeltine prasme, jei ką), taip kad
tai yra rūpinimasis ir tos ilgų ausų apžlibintos asabos gerove.
4. Čia viskas su sąlyga, kad bent jau vizijoj yra toks darinys kaip
"tėtis, mama ir .... vaikai".