Tema: Re: Chlamidia - reik patarimo
Autorius: Ruta
Data: 2011-11-24 12:20:05
Dėl plaučių uždegimo tai aiškiau, bet konjuktyvitas... Pirmiausia, ar
žinai, kaip tai atrodo, antriausia, paklausk mamos :))) Ir ne "ar
nesirgau konjuktyvitu" bet taip plačiau... Kad turėtų galimybės
pagalvoti ir atsiminti. Nes šiaip jau darželiuose vaikai su visokiais
akių uždegimais tai nė jokia ne retenybė, ir, jeigu vaiko imuninė
sistema stipri ir viskas apsieina tuo, kad porą dienų pabūna paraudusi
akis, tai po poros metų mažai kas ir beprisimins.