Tema: Re: Sampunas
Autorius: Toxis
Data: 2011-10-16 18:40:42
nu! ash taip ir sakau - nikotininis/kontraceptinis pleistrai veikia - tai
reishkia ir vitaminus pajams! (nesvarbu, kad jie tik virshkinamajame trakte
yra absorbuojami), taipogi ir deshra!.. O jazaus akmenu jega prasimusha net
per statybininko shalma - taigi ash chia beveik rimtai.
beja, ar teko girdeti kaip veikia (kodel veikia) ir kuo yra suvilgomi
nikotininiai ar kontraceptiniai pleistrai, kad juose esanchios medzhiagos
sugebetu buti absorbuotos per oda? Nia? - tai marsh skaityt:)...
Ir taip - jei shampuna su piktosiomis nuodingosiomis medzhiagomis uzhsidesi
ant galvos, praskiesi alkoholiu, apsiviniosi celofanu ir paliksi keletui
paru - taip, kazhka jis greichiausiai absorbuos - naudojant pagal paskirti -
nerimauti nereiktu.

"Ruta"  wrote in message news:j7e9ai$ldn$1@trimpas.omnitel.net...

Nu šiaip jau nereikia čia taip teisuoliškai draskytis - oda nėra
hermetiškas žmogaus apvalkalas, skirtas tik tam, kad smegeninė
neapdulkėtų... Per odą vyksta medžiagų apykaitos procesai, ir jie
apsiriboja ne tik oda - apie nikotininius pleistrus tikriausiai teko
girdėti? Jei tai nepakankamai moksliška, pavartyk cheminių medžiagų SDL...