Tema: Re: Sampunas
Autorius: RaR
Data: 2011-10-13 09:19:38

2011.10.13 07:28, keksas rašė:

> Snekamojoje kalboje taip vadinama, negi tamstai but aiskiau jei rasyciau
> lotyniskai ar cheminemis formulemis?

Čia priklauso nuo žmogaus išsilavinimo ir patirties. Jai žinai tik kokį
vieną dalyką, tai suprasi apie ką kalbama, pasakius kažką panašaus. Kai
žinai tuos skirtingus dalykus, tai sunku nuspėti, kad pašnekovas,
šnekėdamas apie vieną dalyką, turi omeny kažką kitą ir jei taip, tai kas
tas kitas.  Man, be abejo, geriau cheminėmis formulėmis ar bent
teisingais pavadinimais.

> Patenkisiu smalsuma. Nuo paprastu sampunu plaukai sauseja ir riebaluojasi,
> todel reikalauja dazno plovimo. Kuo dazniau plauni, tuo daugiau chemijos per
> oda ir krauja patenka i organizma.

Tai sakai per odą ir kraują į organizmą? Na tai tikrai baisu.

> Tai jau kiekvienam rinktis, ar kasdien plauti galva valymo priemonem, ar
> karta - du per savaite naudoti nekenkiancias priemones.

Tai gal dar pigiau ir natūraliau plaukus būtų taukais susitepti -
tradicine plaukų priežiūros priemone?

> Teliko neziuriu, nezinau kas dabar madoje.

Bet apie tą natrio kažką, ir kad jis skiedžia tavo organizmą tai iš
kažkur sužinojai?