Tema: Re: Sampunas
Autorius: Ruta
Data: 2011-10-16 12:49:06
Nu šiaip jau nereikia čia taip teisuoliškai draskytis - oda nėra
hermetiškas žmogaus apvalkalas, skirtas tik tam, kad smegeninė
neapdulkėtų... Per odą vyksta medžiagų apykaitos procesai, ir jie
apsiriboja ne tik oda - apie nikotininius pleistrus tikriausiai teko
girdėti? Jei tai nepakankamai moksliška, pavartyk cheminių medžiagų SDL...