Tema: Re: Sampunas
Autorius: Toxis@ze_yval_place
Data: 2011-10-14 11:05:03
ooooooooooooooo!!!!!!! shita uzhskaitau - tada reikia imti shampuna su kuo
daugiau viaminu, nes kaip zhinia per plaukus, per oda ir kur ten toliau...
ash tai nauja dieta radau, beja, deshra trinu i galva - tai per plaukus, per
oda.. zhinai, pasisavina tik tiek kiek reikia:)..
How awesome is that?! Shyta, gal noretai jezaus akmenu, tereikai sedint
darbe pora minuchiu matrinti galva - ir jezaus galia per oda ir krauja
patenka i organizma ir ishvalo ne tik piktaji SDS, bet ir mobylkos bangas,
zhydu kerus ir suteikia ilgalaiki imuniteta nuo pederazmo!! Dar nei vienas
mano klientas, pradejes vartoti jazhaus akmenis (tm) nebuvo uzhkrestas
pederazmu, zhydu kerais ir apskrytai nustojo siurbt per galvos oda i krauja
visoki shuda!