Tema: Re: Skrandis?
Autorius: [mikro]
Data: 2011-04-27 13:39:17
zinok cia kazkas vyksta
ketvirtadieni reiskiasi, viduryje dienos pradejo baisiausiai lauzyti kaulus,
nu bet taip, kad jomajo, silpna, vos parsliauziau namo. nugi galvoju,
pizdauskas, gripas kokis tai, pasimatuoju temperatura - 36.5, norma, nu gi
cia galvoju dabar kas, atsiguliau - pagulejau, kazkaip gerejo, gerejo, ir
apie 6 - 7 h viskas susitvarke, kaip nieko nebuta.
penktadieni is ryto viskas ok, apie vidurdieni vel taspats! + dar pradejo
belekaip streikuoti viduriai, pilva ispute, skrandis jauciu kad nedirba,
viskas gurgia, pilvas kietas, bet I tulika nesinori...
I vakara vel praejo.
sestadieni situacija kartojosi, gal tik kiek maziau lauze kaulus, bet
sveikatos tai isvis nebuvo, + paleido vidurius, grynu vandeniu, bet ne kas 5
minutes, o gal pora kart per diena ejau tik, bet grynu grynu vandeniu.
sestadieni vakare vel viskas susitvarke.
sekmadieni vel prasidejo silpnumas, bet be kaulu lauzimo, viduriavimo vel
nebuvo, tik kad pilvas kaip balionas..
vakare vel viskas susitvarke.
pirmadieni jau sito blogumo lyg ir nebuvo, bet pilvas kietas ir ispustas iki
dabar, vakar buvau pas gydytoja, nes jau rimtai buvau issigandes, nieko
nenustate, kraujas tik kazkoki vurusiuka rodo, koki xz, tai israse  kazkokiu
homeopatiniu vaistu (po ranka neturiu, pavadinimo nepamenu) sake mezima
pavartot ir t.t. bet sitas reikalas mane gausiai nervina, reiks eit kazkur
rimciau, jei sia savaite nepraeis.
taigi, nman tai man, bet pasirodo, ne man vienam gi cia sitaip, mano mama
irgi panasiai  ir panasiu laiku pradejo varkt, tik jai be visokiu kaulu
lauzymu, bet viduriai ir silpnumas, taippogi keliems draugams.
kartu nebendravom, nevalgem, net atskiruose miestuose gyvenam...
shamanizmas kazkoks, nesuprantu kame cia reikalas, ir tas labiausiai
nervija, kad neaisku net kaiop gydyt, visokie ispumizanai putimo nesumazina,
vienzo nesamone.
beje, skausmo pilve nera kas idomiausia, nebent paspaudus.

"pablas"  wrote in message news:ior6jq$mj$1@trimpas.omnitel.net...

  Pykina. Svaigsta galva. Na bet taip svaigsta, tarsi po 20 kulversciu
nesitreniravus. Tik ne nuolat, o periodiskai. Ir tai is pat ryto
(vakare geriau tik vandens ;) ).

Vakar suvalgiau kelis neplautus parduotuvinius obuolius. Kazin, gali
buti nuo to?