Tema: Re: Skrandis?
Autorius: Ruta
Data: 2011-04-22 12:00:48
Am 22.04.2011 08:18, schrieb pablas:
> Pykina. Svaigsta galva. Na bet taip svaigsta, tarsi po 20 kulversciu
> nesitreniravus. Tik ne nuolat, o periodiskai. Ir tai is pat ryto
> (vakare geriau tik vandens ;) ).
>
> Vakar suvalgiau kelis neplautus parduotuvinius obuolius. Kazin, gali
> buti nuo to?

Labai teoriškai gali, bet praktiškai tai pritariu bastūnui, kad reikia
kraujotaka susirūpinti - marš pas daktarus, ir kuo greičiau. Ir
neakcentuok, kad bloga, o kad galva svaigsta. Bent spaudimą pasimatuok
kur nors - gali likti labai nustebintas...

Kitas dalykas gali būti virusinis, mano dukra neseniai persirgo,
simptomai labai panašūs - naktį atsibudo, nes bloga, paskui skundėsi,
kad silpna ir tuojau alps ir gerą pusdienį absoliučiai nieko - net
vandens - skrandyje nelaikė. Temperatūros nebuvo, vėliau viskas
užsibaigė "normalia" sloga. Bet tai jai čia ne pirmas kartas, ji taip į
kažkuriuos virusus nuo mažens reaguoja.