Tema: Re: Skrandis?
Autorius: ALORA
Data: 2011-04-22 19:15:22
tame ir blogybė, kad viskas, kas susiję su paturbintu žarnyno turinio šalinimusi per visus galus vadinama tuo Magen-Darm-Grippe, kas
apskritai iš esmės nieko nepasako :) Be to, tai nustatoma pažiūrėjus į lubas. Viens olandijoje dirbantis gydytojas porino, kad visus
vokiečius, patenkančius su panašiais simptomais, be kalbų uždaro į karantiną, nes juose knybžda visokių nelegalų :)