Tema: Re: Skrandis?
Autorius: Ruta
Data: 2011-04-22 13:41:05
Ne, manau kad visgi virusas, nors kad specifinis vokiškas tai gal.
Tikrai su apsinuodijimu nieko bendro, čia aš tokios išvados per eilę
metų priėjau, nes tenka vis laikas nuo laiko susidurti :(. Šiaip
vokiečiai visi tą dalyką žino ir taip ir vadina - "Magen-Darm-Grippe".
Su tikru gripu tai žinoma nieko bendro, bet, kaip aš suprantu, tai
maždaug tas pats, kaip kad "virusinė viršutinių kvėpavimo takų
infekcija", tik žarnyne.

Tam tikra prasme tai yra apsinuodijimas, bet tai lygiai tiek pat, kaip
visos tos kvėpavimo takų lygos - peršalimas :)