Tema: Re: Skrandis?
Autorius: ALORA
Data: 2011-04-22 12:49:31
gal čia biškį vokiškas dalykas, kadangi visiškai netiriama ir nekontroliuojama žarnyno mikroflora. Aš čia per 4 metus jau 3 galingus
apsinuodijimus turėjau, iki ligoninės. Tuo tarpu Lietuvoje, išskyrus kelis atvejus, kai buvau apsinuodijus "siemke" :), niekad nieko
panašaus nebuvo. Anyta (gyvena Ispanijoje) prieš savaitę iš buvo atvažiavus, po kelių dienų su tokiais pat simptomais į ligoninę
pakliuvo. Aišku, nieks čia jokių tyrimų daryt nė nemano, ar lašelinės ar šiaip kokio palaikomojo gydymo. Anytai irgi baigėsi kažkuo
panašiu į peršalimą, bet man atrodo, tai dėl to, kad į nualintą organizmą greitai įsimeta infekcija