Tema: Re: Skrandis?
Autorius: Ruta
Data: 2011-04-26 11:58:39
Pirmiausia, negirdėjau kad "su tokiais simptomais", o girdėjau, kad
perkėlus iš bet kokios ligonės Vokietijoj ligonį į Olandijos ligoninę,
nepriklausomai nuo ligos ir simptomų, esą todėl, kad Vokietijos
_ligoninėse_ siautėja mikroorganizmų ordos. Kokių, kiek ir kodėl, mano
šaltinis nutyli, nesgi yra ne medikas, bet susijęs su ligoninėm šiek
tiek iš kitos pusės, todėl ir sakau, kad VBS, tai faktas kaipo toks,
manau yra pakankamai tikras, tik priežastys gali būti įvairiopos....
Neatmetu ir tam tikrų politinių paskatų.

Nors... gali būti. O priežastys, mano supratimu, yra dvi diametraliai
priešingos: viena yra per didelė dezinfekcija, ko pasekoje išsivysto
niekaip nekontroliuojami mikroorganizmų štamai (šita problema yra visose
ligoninėse visam pasauly, tik nežinau mastų). Įtariu, kad kuo aukštesnės
technologijos taikomos, tuo problema darosi aršesnė.

O kita priežastis - dabar prašom atkreipti dėmesį visi tie, kurie
dejuoja dėl blogai apmokamo darbo Lietuvoje - ligoninės neturi pinigų
apmokėti pakankamo skaičiaus valytojų :( Nes už "mažai" niekas neis
dirbti (čia dar susipina ir socialiniai bei politiniai klausimai), o
"daug" mokėti nėra iš ko (čia vėlgi yra įvairių niuansų). Ko pasekoje
esamos valytojos taip apkrautos darbu, kad nebeturi laiko tikrai
kruopščiai valyti, o tik "pereina su skuduru", vaizdžiai tariant. Aš čia
gal kiek subendrinau ir hiperbolizavau, bet...