Tema: Re: alus. tiesa ar nesamone? :)
Autorius: ALORA
Data: 2011-04-04 16:27:33
nu kad ne, mes vaisius skynėm nuo medžio ir spaudėm rankine plastikine citrusinių sulčiaspaude, kur užmauni ant tokio daigto ir
pasukioji :) Žodžiu, grynas naturproduktas, dargi medis pusiau laukinis. Ta prasme, papildomai neprižiūrimas. Prieš tai ir po to nuo
to paties medžio valgė apelsinus be problemų, pamėginom dar kartą sultis - ir vėl tas pats. Stiabuklai...

Dar vieną prisiminiau apie sultis ir vaikus - sultyse daug fruktozės, o ji pučia vidurius ir gali sutrikdyti virškinimą