Tema: Re: alus. tiesa ar nesamone? :)
Autorius: Ruta
Data: 2011-04-04 16:01:38
Am 04.04.2011 14:18, schrieb ALORA:
  Pvz., mano 2,5 m. dukra citrusinius ir iš bobutės
> sodo, ir iš pardos gali valgyti kilogramais. O nuo sulčių ją išberia
> tiesiog akyse. Na, 2x išbėrė, daugiau nemėginom :) Greičiausiai irgi
> kažkas, kas slopina tokią reakciją, pašalinama, o kažkas, kas ją
> sukelia, koncentruojasi.

Citrusinių atveju "groja" tai, kad sultis spaudžia iš neluptų vaisių :)
Šiuo atveju, manyčiau, daugiau būtent visi tie eteriniai aliejai
alergizuoja. O valgydamas apelsiną visgi lupi.

Bet efektą žinom, mano dukrai tas pats buvo. Vėliau tam tikra prasme
išaugo, jei kartais apelsinų sulčių ir išgeria, tai nieko baisiai
nebebūna, na bet, kaip čia išsireiškus, nepiktnaudžiauja ji jomis :)