Tema: Re: alus. tiesa ar nesamone? :)
Autorius: Ruta
Data: 2011-04-02 10:04:06
Aš taip radikaliai neformuluočiau, greičiau taip, kad vaisių sultys nėra
tas (ar toks) gėris, kaip kad dažnai (vis dar) priimta manyti.
Pagrindinis blogumo šaltinis yra cukrus - net ir 100% sultyse, nes
organizmui visiškai tas pats, ar jis gauna gliukozę (kristalinį baltą
cukrų), fruktozę (kuri yra vaisių sultyse natūraliai). Kuo sultys
daugiau apdorotos (pirmiausia koncentruojamos, paskui skiedžiamos, kas
yra daroma su maždaug 95% visų parduodamų "natūralių" sulčių,
skaidrinamos ir pan.), tuo mažiau jose lieka vitaminų, flavoidų ir
balastinių medžiagų, sudarančių teigiamas sulčių savybes.

Vaikas, prisigeręs sulčių, (ypač mažas)jau gauna nemažai kalorijų,
paskui nevalgo (nu nealkanas jis :)) ir negauna organizmui reikalingų
medžiagų.

Žodžiu, jei rinktis tarp sulčių ir limonadų, tai žinoma sultys sveikiau.
Bet šiap geriausiai valgyti vaisius su viskuo :)