Tema: Re: alus. tiesa ar nesamone? :)
Autorius: ALORA
Data: 2011-04-04 15:18:24
Biškį be ryšio išsireiškiau:) Turėjau omeny palyginimą sultys ir vaisius, iš kurio jos išspaustos.  Vitaminai ir nemažai kitų
aktyviųjų medžiagų po apdorojimo suyra arba patenka į išspaudas, netgi po naminio apdorojimo ir imant obuolius iš bobutės sodo :)
Dėl cukraus - nežinau, ar kada buvau užtikus paaiškinimą, bet pats faktas tikrai aprašytas yra - suvalgius tą patį kiekį vaisių ir
išgėrus jų sultis, nuo sulčių cukrus kraujyje sukyla, nuo vaisių ne. Patikrinta ant savęs :) Greičiausiai, ląsteliena, esanti
vaisiuose, stabdo cukraus įsisavinimą ir jis patenka į kraują lėčiau. Be to, išspaudose lieka ir didžioji dalis mineralų, tad sultys
iš esmės yra šiek tiek geresnis vanduo su cukrumi. Tai svarbu turint problemų su cukrumi (atsižvelgiant į faktą, kad 20proc. jų
turinčių apie jas nežino:) ir, kaip minėjo Rūta, vaikų valgumui, nes tai yra tos pačios tuščios kalorijos. Nuo kada tai žinoma,
nežinau, bet prieš gerų 10 metų tai sakė mano sūnaus gydytoja ir patarė sultis duoti bent jau praskiestas vandeniu. Maždaug tuo pat
metu atsirado toks gėrimas obuolių sultys + mineralinis, turbūt irgi kokių mokslinių tyrimų pasekmė :) Dar vienas aspektas yra
alergizavimas. Sultys alergizuoja daugiau nei vaisius. Pvz., mano 2,5 m. dukra citrusinius ir iš bobutės sodo, ir iš pardos gali
valgyti kilogramais. O nuo sulčių ją išberia tiesiog akyse. Na, 2x išbėrė, daugiau nemėginom :) Greičiausiai irgi kažkas, kas
slopina tokią reakciją, pašalinama, o kažkas, kas ją sukelia, koncentruojasi.