Tema: Re: pilvas :)
Autorius: Bone Daddy
Data: 2011-02-12 14:10:16
Airiai, škotai sako:
   - Ai, mūsų mergos negražios... Bet mes prie to jau pripratę..
   Užpila bushmils ant dušios ir nemato.

Tai gal pripratint prie to ir savus diedus?  nereiks visokių jogų.

 o bet tačiau, airis tik pakliuvęs į Tailando bordelį, dažnai parsiveža
stroiną ilgakoję sexo meninikę tailandietę kaipo žmoną ir džiaugiasi