Tema: Re: pilvas :)
Autorius: Ruta
Data: 2011-02-11 11:29:01
Tai tokiu atveju tikrai ne riebalų deginime ar svorio metime esmė.
Manyčiau, kad tokiu atveju, kaip čia kažkas jau patarė, užsiimti kokiais
nors šokiais tikrai būtų naudinga.

Arba, be jokių ten atsilenkimų ir ypatingų pratimų, tiesiog bet kada
atsiminus įtraukti pilvą - irgi raumenis treniruoja, ir jeigu tai daroma
kasdien ir pakankamai dažnai per visą dieną, naudos bus daugiau, negu
vaikštant po visokius sporto klubus ar kas trečią dieną padarant po 10
atsilenkimų :)))

O bet tačiau, jei ilgiau esi nesilankius, siūlyčiau apsilankyti pas
ginekologę.