Tema: Re: pilvas :)
Autorius: ALORA
Data: 2011-02-11 14:44:53
a, niu tai tamsta apie batus, o aš apie ratus pakalbėjom :)
Rubensiškumas ar Twiggyškumas yra mados dalykas, o moteros daugiau ar mažiau visada visuotinei madai pasiduoda :)Bet nemanau, kad
Rubensas savo seksualines svajones paišė, tiesiog tada taip atrodanti moteris buvo graži. Nors aš pati gal labiau prie dvuračių, bet
man asmeniškai irgi neapsileidusi ir sveikata trykštanti pūstažandė yra daug malonesnė ir gražesnė, nei perkarusi ir kalorijų
skaičiavimu bei vien bio ir light produktais besidominti manekenė dirbtiniais arba jokiais tais pačiais :) Mano galva, jeigu žmogus
sau leidžia gerai pakapoti, tai jis ir kitose malonumų srityse sau daugiau leidžia. Todėl jis yra labiau patenkintas gyvenimu ir
tiesiog malonesnis. Bet aš čia nekalbu apie tankus ir dyzelius :) Kas ten sakė, Aristotelis berods, kad dorybės visada yra tarp
dviejų kraštutinių ydų