Tema: Re: pilvas :)
Autorius: ALORA
Data: 2011-02-10 11:24:21
pilvo augimas truputį su visokiais smulkiais (dažnai paveldimais) sutrikimais ir tam tikrom rizikom susijęs, nes normaliu atveju
riebalas skirstosi gana tolygiai. Riebalų persiskirstymas tas daigtas vadinasi.
Jeigu mozolis neišsišovęs per tris korpusus į priekį, į sutrikimus galima ramiai numoti ranka. Labai gerai padeda "žuvytė" - gultis
ant pilvo, išsiriesti, rankas ir kojas kiek galima iškelti aukštyn ir atsakančiai pasisupti ant pilvo. kokių 20x, bent kartą per
dieną. Jeigu skauda nugarą - iš pradžių mažiau, arba galima užsidėt bandažą (platų guminį diržą). Dar gerai padeda toks jogos
elementas "ugninis" ar drakono ar dar kažkokio mielo gyvūnėlio kvėpavimas. Žodžiu, įkvepiam, visiškai iškvepiam orą, įtraukiam
pilvą, laikom kiek įmanoma. Teisingiau, kol pasidaro neįmanoma ir įkvepiama savaime, tada būna toks savotiškas sprogstamas garsas.
Daryti be apribojimų ir belekur, bet kokioj padėty (sėdint, stovint, gulint), bet geriau ne stotelėje, bo garsai, teisingai darant,
skamba ne itin sveikai :) Aš darau duše...