Tema: Re: Begiojimas
Autorius: B.A.
Data: 2011-02-08 00:31:08
Jei tik begiosi ir nekeisi mitybos tai nelabai ka i numesi. Siaip svorio
metimui, sirdies ritmas geriausias 120-130 duziu intervale (sorry jei
klystu). Plius begiojant reik geros tam pritaikytos avalynes, su kasio
kedais aisku neblogai, bet reik atsimint, kad begant apkraunami keliai plius
dar virssvoris. Tai kad galima ir daugiau pakenkt nei gaut naudos.
Del begiojimo laiko, cia jau kaip kam patogiau ir kaip organizmas labiau
toleruoja.