Tema: Re: tonziliu operacija
Autorius: ALORA
Data: 2011-01-22 12:16:02
daktarAS kvalifikuotas, niekur nieko nepažeidė (vaistas tikrai plačiai vartojamas šiai indikacijai) ir dirba jis labai gerą vardą
turinčioje vakarų Europos ligoninėje, bet čia ne esmė. Aš čia bandžiau pademonstruoti filosofinį sąvokos "prievarta" aspektą.
Gydytojas, kaip ir bet kuris kliento/paciento atžvilgiu per pasitikėjimą veikiantis asmuo turi labai plačias subtilios prievartos
galimybes. Tam visiškai nereikia sukišti vaistus surištam pacientui :) Ir apskritai klausimas, nuo kurios prievartos pacientas gali
nukentėti labaiu