Tema: Re: tonziliu operacija
Autorius: ALORA
Data: 2011-01-21 23:49:25
aš tau paporinsiu vieną istoriją:
nėščia moteriška, 38 savaitė, ligoninėje, nes nustojo jausti kūdikio judesius (antras vaikas, lygiai ta pati situacija). Tyrimai
patologijų nerodo, bet gydytojai nusprendžia gimdymą skatinti, bet tai normalu. Klausimas, kuo. Pirmas gimdymas buvo skatintas
nuleidžiant vandenis, anot gydytojų tai brutalus metodas. Siūlo rinktis tabletes arba gelį. Visaip giria tabletes, gelio, anot jų,
poveikis per lėtas ir moteriškės atveju gali būti pernelyg lėtas, nes iš esmės neaišku, kodėl vaikas mažai spardosi. OK, moteriška
pasirenka tabletes, nes tabletės visada veikia ir su jom visada pavyksta. Po pirmos tabletės prasideda toks sąrėmis, kad ima stoti
vaiko širdis. Viskas gražiai baigiasi cezariu per 10 min. Vaikas sveikas 10/10 pagal APGAR. Brutaliuoju vandenų nuleidimo atveju
gimdymas buvo natūralus. Vaikas sveikas, 9/10 pagal APGAR. Po to pasirodė, kad gydytojas netyčia pamiršo paminėti, kad tabletės
būtent šiai indikacijai visai NEREGISTRUOTOS, na, bet čia iš esmės gal ir nėra labai svarbus aspektas, registracija nebūtinai rodo
vaisto gerumą ir atvirkščiai. Visgi būtų mandagu tokį faktą paminėti būdo rinkimosi metu.

Tai pasakykit tujen man, prievarta tai, ar ne? Kur buvo moteriškės klaida šioje situacijoje?