Tema: Re: tonziliu operacija
Autorius: A&G
Data: 2011-01-15 18:51:19
pabandyk grudintis, elementariai karstas -saltas dusas, pabaigoje saltas kiek gali kest (man tai malonumas, nes padeda atsibust) citrusiniu vaisiu naturalios sultys kasdien. Turejau nuo vaikystes problemu su angina, stabiliai rudeni ir pavasari kelios savaites lovoj, po grudinimosi viskas susitvarke