Tema: Re: tonziliu operacija
Autorius: ArunasM
Data: 2011-01-22 11:55:14
nu ale cia pirma beda yra, kad keliais sakiniais nevisada pavyksta pasakyt
tai ka is tikruju turi galvoj, ibo daug rasyt ir issamiai irgi ner kada, kai
koks  nors atpylinejantis daiktas guli ant keliu :)

as sutinku su viskuo, pats ner gerai "off-label" dalykai, arba, dar
ziauriau, vaistu skyrimu tada, kai yra kontraindikacija (ko gero garsiausias
siuo metu dalykas yra nimesilis karsciavimui ir gripo simptomams), bet kad
jau daktare nekvalifikuota, arba kazka pamirso, nu cia jau asmenine beda, ne
sistema...