Tema: Re: Q: tonziliu operacija
Autorius: Ruta
Data: 2011-01-14 17:48:29
Am 14.01.2011 16:39, schrieb Ernikas:
> Sveiki,
>
> Su gerkle problema senai, gerokai virs metu. Problemomis vadinami greitais
> persalinimas, krekstimas ir panasus.
> Del refliukso, del vartojamu vaistu nuo spaudimo pasalinio paveiko kaip ir
> atmesta,
>
> Is paseliu isaugo vienu kartu auksinis stafilokokas, kitu streptokokas.
>
> Konsultuotasi su keliais gyd. taciau vieni sako operuotis, kitis sako
> neskubeti.
> Kol kas vienu balsu laimi nuomone operuotis.

"Seniai" ir "gerokai virš metų" tai man kažkaip nesuderinama šiuo
atveju... Nebent visus tuos metus _be perstojo_ gerklę skaudėjo.

Nuo "greito peršalimo" tonzilių operacija nepadės. Peršalsi taip pat
greitai, ir didele tikimybe gaudysi visokius bronchitus.

"Krenkštimas" dažniausiai jau balso stygų problema. To tonzilių
operacija irgi nepašalins.

O bet tačiau, pagrindinis klausimas: koks tavo gyvenimo būdas ir kaip
gydais? Ir kokie rekomenduojančių operaciją argumentai?