Tema: Re: Q:Neperskaitau :) + Obstrukcinis bronchitas?
Autorius: Ruta
Data: 2010-12-02 22:43:20
Realiai tai juk tie patys gydytojai dirba. Ir jeigu jis geras gydytojas,
tai ir ten, ir ten dirbs gerai, o jei chalturščikas...

Esminį skirtumą sudaro tik būtent eilių nebuvimas (kas dėl įvairių
priežasčių gali būti svarbu), malonesnė atmosfera (ypatingai svarbu
hipochondrikams) ir tai, kad tau visada ir be jokių maivymuisi prirašys
milijonus tyrimų - nu ne stebuklas, juk pats už juos ir moki :)))