Tema: Re: Q:Neperskaitau :) + Obstrukcinis bronchitas?
Autorius: Ruta
Data: 2010-12-01 20:26:30
Mano patirtis sako, kad esant visokiems tokiems neaiškiems kosiuliams
inhaliacijos - vienintelė kažkokį poveikį daranti priemonė. Yra tik du
"bet": pirmiausia, reikia kažkokiu būdu atsirinkti, kas geriausiai tinka
konkrečiam žmogui (pvz., man geriausia eukaliptų lapai, mano dukrai -
ramunėlės). Antriausia, inhaliuoti reikia daug, bent jau pradžioj: ne
mažiau kaip du kartus per dieną po 10-15 minučių. Ir nusiteikti bent
savaitei tokių procedūrų, o tai ir 2.

Su mažu vaiku pakankamai sudėtinga. Pas mus būdavo akcija-atrakcija
virtuvėj po stalu: stalą iš visų pusių antklodėm, puodas po stalu vienam
kampe, mama su vaiku ant kelių kitam, na o tada jau fantazijos reikalas,
kaip ten pakankamai ramiai prabūti tiek laiko ir dar taip, kad ir kitą
kartą norėtų (ar bent nebūtų aršiai prieš). Bet apsimoka.