Tema: Re: Q:Neperskaitau :) + Obstrukcinis bronchitas?
Autorius: ALORA
Data: 2010-12-02 10:31:42
na, yra ir kitų būdų maždaug atskirti virusą nuo bakterijos, o jeigu ima
kraują, tai žiūri, ar rodo uždegimą (bakterijos paprastai rodo, virusas ne
arba rodo mažą). tai ir yra leukocitų tyrimas. Tokių tyrimų, kur per
mikroskopą pažiūrėjus matosi ligos sukėlėjo kilmės dokumentai, nėra, ant
gydytojų dėl to nėra ko pykti :) Tyrimai iš esmės yra matematika, o ne
tiesioginis žiūrėjimas. Bet tai ne esmė. Jeigu vaikas nekarščiuoja, o tik
kosi, tai normalu po kvėpavimo takų ligos. Kvėpavimo takų gleivinė gan
jautri, ji greitai pažeidžiama, po to turi atsinaujinti. Ir visa kaka yra
iškosima. Geriausiai procesas vyksta drėgnoje terpėje, todėl garinimas yra
gerai. Bet svarbu po to nesišalti. Sanatorijoje atliekama
reabilitacija+stiprinimas (mankšta, baseinas, dar kažkokius vitamininius
kokteiliu po druskų kambario saulutėje duodavo. Žodžiu, nusiramink ir duok
laiko vaikui pasveikti. Gydytojai stebuklingų lazdelių neturi ir stebuklai
būna nebent pas "gyduolius" :)