Tema: Re: Q:Neperskaitau :) + Obstrukcinis bronchitas?
Autorius: ALORA
Data: 2010-12-01 22:02:05
taip, inhaliacijos kaip reabilitacijos dalis labai gerai. Mano sūnų tokie
likutiniai ir pradiniai kosuliai kamavo metus, jei ne daugiau. Irgi astma
buvo pranašaujama, bet gydytoja pasiūlė pamėginti sanatorinę reabilitaciją.
Mokamai, nes kol nėra rimtos ligos, ligonių kasa neapmoka. Bet tikrai ne
karvę kainavo. Dukart per metus po 10 dienų uždarydavau į Druskininkų
Saulutę arba Vilniaus pušyno kelią, skirtumas jau po pirmo karto pasijautė.
procedūros buvo min.vandens inhaliacijos, kvėpavimo mankšta (laaabai gerai),
druskų kambarys (super) ir baseinas.