Tema: Re: Q:Neperskaitau :) + Obstrukcinis bronchitas?
Autorius: ALORA
Data: 2010-12-02 11:58:05
kartais požymiai yra akivaizdūs. Tyrimas dažniausiai daromas, kai gali būti
ir viena, ir kita.

Pvz., Vokietijoje, kuri laikoma turinčia labai gerą sveikatos priežiūrą,
kraujo tyrimų po eilinės reformos praktiškai visai nedaro. Pernai 1,5 metų
dukrai 3 kartus po vaikų gydytojo apžiūros naktį teko važiuot į ligoninę.
Vieną kartą buvo kiaulių gripas, bet 2 kartus reikėjo antibiotikų, tame
tarpe 1 kartą nustatytas plaučių uždegimas. Lietuvoje tokių baikių su sūnum
nėra buvę, nors sirgo jis dažniau, ypač kvėpavimo takų ligomis. Bet čia buvo
prieš gerų 10 metų. Dabar iš giminių esu girdėjus, kad lietuvos medicina
sparčiai europėja