Tema: Re: Q:Neperskaitau :) + Obstrukcinis bronchitas?
Autorius: Ruta
Data: 2010-12-01 19:50:57
Aš nemedikė, todėl įskaitau ne viską :) Bet gal bendrom jėgom?

Žodžiu, įskaitau tiek:

Krūtinės ląstos radiologinis tyrimas...

Plaučių ... iš (ir?) apatinės dalies paryškintos kraujagyslinės,...
deformuotas ir sutankėjęs pamatiniuose segmentuose. Šaknys plačios (?),
...., diafragmos kontūrai lygūs.

Širdis ... (toliau neįskaitau, bet kaip suprantu, tipo viskas ok).