Tema: Re: Paslauga "Gydytojas be eiles"
Autorius: VNO
Data: 2010-06-25 20:48:56
nepasakok tik pasaku Yvl, nes zinau kad durnius neesi.
\PSD moka tik zmones, kurie valstybei nedeklaravo savo bedarbystes.
Is to sekama, kad jie dirba ir turi moketi mokescius.

kame cia problema?
O kad uz PSD nieko nesuteikiama - tai cia nieko naujo.
uz kelius irgi moki, o duobes yra.
tokiu pvz milionas ir nereikia cia ta PSD ryskinti labai.

VNO