Tema: Re: Paslauga "Gydytojas be eiles"
Autorius: kurmis
Data: 2010-06-23 15:15:56
Man apie UK pasakojo gimine viena. Daug ko jau neataminsiu, bet is esmes sake gydosi ten, o tik dantis taisosi namie. Pamenu tik 1 dalyka - jei neuzdirbi kokios tai nustatytos sumos pinigu, na a la esi valstyes remiamas, tai tau vaistus reikalingus gydymui isduoda nemokamai. Ta mano gimine net gavo vaistu svoriui mazinti nemokamai :D