Tema: Re: Paslauga "Gydytojas be eiles"
Autorius: A&G
Data: 2010-06-23 15:31:03
Bet turint omeny amžiną lietuvisų bumbėjimą, sveikatos sistema bus
komercializuota ir visi tuo labai džiaugsis. iki kol reikės ja naudotis...

lietuvisai net kitur isvaziave pradeda bambet, kaip per laida emigrantai, viena daktarsha dirbanti airijoje pagal specialybe pyzdavojo, kaip ten airijoje medicinoj viskas xujova, baisu, kai paklause ar zada gryst i lietuva, pasake kad ne , kita sesele pretenduojanti dirbti piktinosi kaip cia airijoje nemoka slauges keiciancios pampersus dar ir kateteri istatyt i vena, taigi lietuvoj be problemu viska mokam ir ko gero net vienu metu