Tema: AW: Paslauga "Gydytojas be eiles"
Autorius: ALORA
Data: 2010-06-23 15:49:21
tai čia ir yra tragedija - banda socialinių išlaikytinių viską gauna
nemokamai (Vokietijoje net buto nuomą, darželius valstybė apmoka), o iš
dirbančių plešia paskutinę skūrą, kad tuos išlaikytinius galėtų išlaikytų.
Čia tai teisybė, gal dėl to ir nuomonė tokia - socialiniams išlaikytiniams
vakaruose yra rojus